expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, May 28, 2013

FESYEN TUDUNG TERKINI

Bismillah... Assalamualaikum...

Hai followers, circles & friends!!! Happy tak hari ni??? Jom baca!!!

Tudung! Tudung! Tudung!
Ramai bidadari anggun yang sedang ghairah meneroka fesyen-fesyen tudung terkini kan?? Sis tertarik untuk publish topik ni sekali lagi sempena menyusun kembali blog ini.
Sis mulakan topik dengan Fesyen Tudung. Sis memilih topik ini kerana kemunculan pelbagai fesyen tudung yang sangat memberi impak dalam dunia fesyen terkini. Lets enjoy friends!!

Koleksi Najjah 

Zaman ini mempunyai pelbagai jenis fesyen tudung. Melalui teknologi tekstil  dan jahitan yang semakin berkembang, kini tudung sudah menjadi tumpuan di dalam industry fesyen. Lebih- lebih lagi rekaan tudung telah di inovasikan oleh pereka-pereka fesyen di Malaysia.

Haaa... tu dia... rambang mata nak melilih kan??

Penggunaan fabrik seperti chiffon, lycra, bawal, satin, printed fabric dan banyak lagi menjadikan rekaan tudung lebih menarik. Di tambah dengan perincian yang sophisticated dan glittering ia semakin menjadi kegilaan para wanita di luar sana. Ada yang gemarkan manik & labuci. Ada juga sukakan lace, pleated dan lain-lain.

Perincian Tudung Berbentuk Ros & Pearl

  Tudung Fabrik Printed

Design Fabrik Bawal oleh Datin Norjuma

Lycra Innovasi Design

Rekaan yang mudah digayakan kemana sahaja menjadikan ramai wanita kini gemar memakai tudung. Menggunakan kaedah mix and match tudung kini lebih flexible untuk pemakaian kasual, majlis formal, majlis keramaian, sukan, dan ke tempat kerja. Maka kita boleh berjimat dengan cara ini.

Haa... itu dia... untuk show pun sesuai.
Cer tengok Kak Siti ni.

Pemakaian tudung untuk sukan.

Selain itu pelbagai pilihan corak dan warna kini sangat mudah untuk di dapati dimana-mana kedai pakaian, butik juga butik online. Dari warna panas, sejuk, pastel, gelap ke warna klasik wanita bertudung lebih mudah membuat pilihan.
Printed Shawl & Light Colour

Tidak ketinggalan juga para gadis remaja yang bertudung sudah berani menggayakan pelbagai rekaan tudung. Dari shawl, pashmina, turban, tudung Syria, tudung labuh, niqob, tudung sarung & banyak lagi.
Trend tudung remaja.
So nice!

Pelbagai pilihan warna & corak Pashmina
Cantikkan?

Trends Niqob... Cantikkan?

Rasa- rasanya yang mana satu tudung pilihan friends di luar sana ya?

Sebarang cadangan anda boleh emel saya bidadari4187@gmail.com 
atau 
melalui facebook Sis Ain Melur 
atau 
twitter Sis Ain Melur
#klik sahaja pada link#

3 comments: