expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, June 25, 2013

WORKSHOP JAHIT MANIK 2013


Assalamualaikum. Hai apa khabar circles, followers & friends?
Hope you all always have happy life. :)

Sis masih lagi dalam mood mempromosikan Workshop Jahit Manik 2013.
Rugi kalau tak join!!!
Bukan sekadar dapat ilmu kemahiran menjahit manik. Malah kami akan kongsikan bagaimana cara mahu "Sedut Duit Dengan Jahit Manik"

Kami membuka peluang kepada INSAN-INSAN HEBAT!!! yang ingin tahu bagaimana mahu memaksimumkan hasil jahit manik. Bukan sekadar pada pakaian sahaja. Tetapi boleh di aplikasikan kepada perkara lain. 

Di Negara kita yang tercinta ini, masih lagi kurang tenaga kerja bahagian "Design Detail" iaitu Pereka Perincian Pakaian & aksesori lain. Adakah anda tahu dengan jahit manik anda boleh mendapat ribuan ringgit dengan hanya 1 hasil kerja???? Malah anda juga boleh mengambil upah menjahit manik dari butik-butik secara pukal. Maka anda sentiasa mendapat income dari hasil jahit manik. Rebut peluang ini sekarang!!! Sebelum orang lain yang sambar!!!

Tawaran istimewa untuk INSAN_INSAN HEBAT!!!
Terhad kepada 50 orang peserta yang cepat mendaftar!!!

**********************************************
Semoga Allah terus memanjangkan hayat rezeki Tuan / Cik Puan untuk merebut peluang menghadiri Workshop Jahit Manik Kami.
**********************************************
Jika Tuan / Puan teragak-agak untuk menyertai workshop ini, sila hubungi kami untuk pertanyaan lanjut.Kami akan bantu berikan jawapan yang puan inginkan.

Jika ada sebarang isu berkenaan dengan pembayaran, mohon maklumkan kepada kami. Kami akan usaha untuk permudahkan urusan Tuan / Puan.

Klik di sini!!! >> Borang Pendaftaran <<

No comments:

Post a Comment