expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, June 26, 2013

VARSITY JACKET

Bismillah. Assalamualaikum wbt.

Hai... Circles, followers & all friends.
Moga-moga Allah sentiasa memberi kebahagiaan hidup. Serta melimpahkan rahmat & rezeki dalam kehidupan anda semua.

Ok direct to the point. Sis nak tanya adakah anda semua minat untuk memiliki VARSITY JACKET seperti gambar ini?


Bagi tahu maklumat tentang pilihan yang ada gemari  ^___^
  1. Design
  2. Warna
  3. Kualiti
  4. Bajet (RM)
Bagi tahu saya dengan tinggalkan komen pada kotak di bawah. Terima kasih.

3 comments:

  1. salam....
    saya fatin ingin membuatkan varsity jacket untuk pelajar sekolah rendah bagi pasukan bola jaring. saya harap pihak sis dapat memberikan harga yang berpatutan untuk tempahan dalam 20 orang pelajar sekolah rendah dan 4 orang cikgu untuk pasukan bola jaring saya.
    design: logo sekolah, nama pelajar dan pasukan bola jaring sekolah
    warna : biru dan merah
    kualiti: sederhana
    bajet: RM 30-RM50

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam teenmin boleh call / sms saya 0146629976 - Sis Ain

      Delete
    2. salam...saya na tempah jacket varsity untuk kelas sya dlm 40 orang
      design:nama
      warna:pink hitam
      kualiti:sederhana
      bajet rm 30 -rm 40

      Delete